torsdag 22 april 2010

Hissar och dissar listan




Valborg

jag älskar varborg! Då hittar man alltid hittar på något med sina närmsta vänner. Förra året måste jag säga var riktigt bra! Hoppas att valborg detta året kommer bli lika bra om inte bättre. Har ju redan endel planer ;D. Sen är ju valborg ett tecken på att sommaren är påväg. Man eldar ju bort vintern säger man. det visste ni va? ;)










Musik!

Har aldrig hissat musik kom jag på. Så då måste jag göra det nu. För vem gillar det inte? Musik kan få en på så mycket bättre humör eller så kanske man har låtar som påminner om speciella stunder. Jaa vad mer kan man säga. Utan musik skulle livet inte vara lika kul ;)






Övningsköra

Innan har jag tyckt det var ganska segt. Men det var nog för att det inte gick så bra för mig. haha. Men igår var jag ute och övningskörde väldigt länge. Var även ute i trafiken mer än jag varit innan. Och då känner man hur kul det är när det går bra :D!








Vädret
Senaste dagarna har varit riktigt tråkiga. Märkte att det t.om låg snö på marken imorse när jag vakna! Som tur är försvann det när solen hade varit framme ett tag. Men endå. Det blåser och är kallt. nästa vecka kan det ta och bli lite varmare tycker ja!










hosta

Är det värsta som finns!! Jag hatar hosta. Jag har nog hellre feber än hosta. För jävlar vad jobbigt det är. Och min hosta vill ju hellre aldrig försvinna! Så en STOR diss på det!










Kategorier

Jag stör mig på att man inte kan ha kategorier på blogspot. har funderar på att flytta till blogg.se
Men jag orkar seriöst inte det. Så jag tycker att blogger ska ta och införskaffa kategorier i sidomenyn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar