måndag 19 juli 2010

Skodesign



14 kommentarer:

  1. Fina skor, absolut en etta. =O)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!

    Din längst ner var fin också!

    Hoppas du får en bra dag.

    SvaraRadera
  3. ehh jag försökte att rösta på dig men det kom inte upp ngt så det gick tyvärr nt :(

    men skorna var väldigt snygga iaf!! ;)

    delta gärna i min frågestund och ställ en fråga..då blir jag glad :D

    SvaraRadera
  4. jaha jaa nu fattar jag, har röstat på dig nu :D

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Skulle du kunna rösta på mina skor här:
    http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=tb5KOk8yNIfePUjFfVWmJceVX327N8d5XWEl5BXGK3kZKHdoczQl

    Tack på förhand! :)

    SvaraRadera
  6. jamen de klart jag kan! :D

    SvaraRadera
  7. sv: joo ! man kna hoppa runt utan att den ramlar av :D

    Btw rösta på min sko :D

    SvaraRadera
  8. sv: haha tack va snäll du är! :D och klart kommer jag rösta på dina skor, sjukt snygga! :) kram

    SvaraRadera