tisdag 19 oktober 2010

snö!


Av någon konstig anledning längtar jag tills det kommer snö! kanske var för att Elvira jag och Lina pratade med marcus om att vi skulle hänga med när han och några fler skulle till åre eller vart det var. Blev riktigt sugen på att åka skidor då faktiskt. Får se hur det blir med det där. Men det skulle vara fett kul och åka upp ett gäng ;)

Sen längtar jag även till julafton.. eller hela grejen med december, då det är advent, julpyntet kommer upp och man äter chokladkalender :D heheh.


5 kommentarer:

  1. nu har jag lagt ut hur jag har tagit vatten bilderna! kommentera gärna !:)

    SvaraRadera
  2. Ställ en fråga till mej, jag svarar på allt !

    http://emmehanderssonn.blogg.se/2010/october/fragestund.html#comment

    SvaraRadera
  3. jag längtar också!! :D

    SvaraRadera
  4. Julen är så mysig ! inte långt kvar nu heller (:

    SvaraRadera
  5. julen är ju här snart <;
    jag bara längtar ditt
    fin blogg manda ;)
    din vän mellis 21;

    SvaraRadera