måndag 29 november 2010

Arrgh!


Okej snart skriker jag rakt ut. Svenskan och multimedian denna vecka är inget å leka med. Hur i H***** tänker lärare när dom ger ett häfte på något konstigt man aldrig pratat om och säger att man har prov på det nästa gång vi ses... "okej" bra tänkt där. eller?!
Sen ska jag ha svenska prov på torsdag där jag ska kunna 73 fulla sidor om medeltiden och massa konstiga texter och förklara dom. Inte så kul när man inte fattar vad det står?
När jag ändå håller på kan jag berätta att det var kallt idag med.. för kallt!
sen är min katt dum som rev mig nyss.
NU är jag klar ;)

4 kommentarer:

  1. sv: Det var precis min första tanke :P Började leta efter kameror eller vad som helst.. Men tydligen var det helt seriöst :)

    SvaraRadera
  2. uhh det känns som om jag har lika myket läxor som på bilden! :(

    Fin blogg,,btw! :)

    SvaraRadera
  3. Svar: Hehehe, ja, självklart var jag ironisk ;) Men det är så roligt att se folk som kommenterar och tror att man verkligen går på sånt. Hoppas du har en bra dag! :D

    SvaraRadera