måndag 24 januari 2011

Dagens!

Tänkte precis sätta mig och plugga när jag märker att jag fått med mig fel bok hem... Bra där Amanda...

Sååå ja får väl försöka lära in mig allt imorgon. wheeey då! eller?
Annars har skoldagen idag varit seg. Måndagar är inte så ofta roliga så förväntade mig inget annat heller. Dagens roligaste: min knäppa klass på håltimmen
Dagens tråkigaste: matten, LÄTT
Dagens kläder: En längre röd kortärmad, jeans och lite smycken ;D
Dagens frisyr: hängande trassel. blä
Dagens saknad: just i denna sekunden har jag ingen saknad.
Dagens längtan: Onsdag!
Dagens superlängtan: vecka 7 då jag lämnar sverige i 2 veckor.
Dagens låt: Tyler Ward – Teenage Dream - (Originally by Katy perry)
Dagens bästa: min makeover på mobilen! bakgrunden är fin ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar