måndag 28 februari 2011

dag 3 - USA


På onsdagen fyllde farmor år, så då firade vi henne lite på morgonen med champagne.

När vi sedan gjort iordning oss drog vi iväg till Gatorland där vi kollade på mängder av krokodiler. Fick även syn på vita krokodiler som jag aldrig har hört talas om. Albino alligatorer var det tydligen. skitcoola! Vi fick även gå en runda i en stor träskmark. Skulle aldrig gått in där om jag hade sätt skylten som stod vi ingången att det inte var något inhängnat område utan allt var på riktigt och att man skulle se upp för ormar. Tror ni inte att jag får syn på en äcklig stor orm som ligger vid stigen? Mamma vart räddast men jag tog ormen med handen och slängde iväg den så långt jag kunde med ett vrål. eller?... haha nee ärligt talat sprang jag förbi den väldigt fort med mamma i hälarna.

Sen på kvällen tog vi på oss våra finkläder och åkte iväg till en resturang för att fira farmor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar