lördag 27 februari 2010

Hiss/Diss

Kände för att köra på en dagens Hiss och Diss :)



Helg! Seriöst så lever jag typ bara för helgerna. Helt sjukt egentligen att man oftast kämpar sig igenom 5 dagar och sen väntar på bara dessa två dagar som går över lika fort som ett ögonblick. Haha men helger är det bästa som finns!! förutom lov då ;)


Snön smälter. Äntligen börja man se att snön börjar att smälta bort. Visst går det väldigt sakta. Men bättre än inget! Nu är nog de flesta trötta på detta väder och vill ha värme!



Choklad! Måste jag hissa för att det är så sjuuukt gott! Pappa kom hem med massa chokladkakor förut som dom ska göra en fondue av ikväll. Mums på det!



Sega datorer. Kan jag få damp på! Att man ska behöva vänta på att en sak ska komma upp som man klickade på för 5 minutersen, eller att det bara inte vill funka. Sådant blir man bara så frustrerad på!!

Rakat hår. Trenden med att raka håret bland killar verkar kommer lite då och då. Själv tycker jag inte alls det är snyggt! Endel kanske passar i det, men de flesta tycker inte jag gör det, Speciellt inte i vår ålder. So keep the hair!



What to wear today. När man står där framför garderoben på morgonen och inte har en blekaste aning om vad man ska ha på sig. Tiden tickar iväg och när man väl har hittat något så tycker man inte det passade, så det blir att man går och byter miljoner gånger innan man kan bestämma sig.

12 kommentarer:

  1. sv; åh men tack :) detsamma hörru!

    SvaraRadera
  2. sv:
    tack så mycket :)
    din blogg va också fin!
    fortsätt gärna läsa o kommentera :)

    SvaraRadera
  3. Bra hissar och dissar du har :D

    SvaraRadera
  4. Fiin blogg du har! jag tycker också att den är fin haha! Hur mår du då?

    SvaraRadera
  5. Jag mår också bra! ;) Har du precis fått sportlov eller har du redan haft det?

    SvaraRadera
  6. haha, tyvärr är det nog sant.. :P han lär ska komma ihåg att duscha innan han ska ut och flyga nästa gång.. Jag får nog försvarar killar utan hår, tycker det kan va rätt snyggt! du vet att när dom är i 25årsåldern så är det faktiskt en del grabbar som börjar tappa håret så att raka av det kan vara ett sätt att inte visa det naturliga håravfallet.. :P ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  7. Gott med chocklad haha :) fin blogg diggar din header! :D

    SvaraRadera
  8. bra hissa och dissar.. men här smälter inte snön:( här kommer det bara mer och mer:(

    fin blogg:)

    SvaraRadera