torsdag 4 februari 2010

Plugghäst...


Fyfan för skolan! Jag helt seriöst hatar den just nu. Bara massa jäkla provn som man har ca sådär några dagar på sig att plugga in? och massa *** inlämningar som ska göras. Å allt på några dagar? jag får snart spel! Sitter och försöker plugga in 132 tyska ord... helt seriöst jag räknade å det var 132.


OM jag inte skulle haft en sån jäkla bra klass skulle jag aldrig orkat gå till skolan. Men med våran humor i klassen så har man alltid något att skratta åt. :) Synd bara att när man kommer hem måste sätta sig med några miljoner läxor. Ajah får tänka i huvudet, 2 år till Amanda. 2 år!!! sen är det över. Inte så långt med tanke på hur fort åren går nu förtiden.

hahaha jaa blev lite smått arg, men jag kände att jag ville få ut det! So now you know ;)
Lika bra att sätta sig med plugget igen då. Pusss :)

1 kommentar: