onsdag 5 maj 2010

Svar på tal

Tänkte ta och svara på några frågor nu när jag ändå inte har så mycket för mig :)

Svar till Olivia: Låten som jag hade lagt in då heter If i had you med Adam lambert. Många som hade frågat det. Så nu vet ni! ;D





Svar till Sandra: Ni andra som läser nu lär ju inte förstå vad hon frågade om. Men det var angående det nya spotify jag fick häromdagen. Och jag valde inte att få det direkt. När jag loggade in stod det att jag skulle acceptera något för att kunna gå vidare. Och poff så fick jag det nya. Jag tror nog att alla kommer att få det så småningom. Annars så har jag för mig att man kan ge varandra det nya eller något :)




Svar till Cornelia: Jag köpte mina converse på ellos.se och där kostar dom 1095 :-
å tack så mycket :D!

2 kommentarer:

  1. superfin blogg, känner du paow eller?:)

    SvaraRadera
  2. jag har inte fått nya spotify... hoppas jag får det snart då :>

    SvaraRadera