söndag 5 december 2010

2:a Advent


Hej på er!
har inte hunnit blogga något idag.
imorse var jag alldeles för seg och hade ingen ork till det. Sen har jag varit iväg hos Farmor och Farfar hela dagen och kom hem precis nu.

Kan ju berätta att gårdagen var riktigt riktigt kul tills helvetet bröt ut i lokalen..
hahaha jaa har inte så mycket att säga om det förutom att man blev stående ute i kanske en timme för att man inte hade hunnit fixa skjuts eftersom vi var mitt ute i skogen och allt hände så plötsligt. Sen var det några som skrek på mig hela tiden å jag fattade inte varför...
men ajah. Så kan det gå!

NU ska jag iaf sätta mig och kolla igenom lite plugg sen ska jag sätta på någon film ;)
puss

1 kommentar:

  1. sv: B&J är bäst!:D

    Fin bild och gillar din bloggdesign.

    SvaraRadera