fredag 3 december 2010

*blixt*

Heey på er!

Måste bara berätta att jag dog på samhälls lektionen idag.
Ville sjunka genom jorden eller något.
Hade nämligen en hyfsat snygg lärare idag på samhällen (hoppas han inte läser detta nu). Det var hans sista dag tydligen, så Lina och jag sa att vi skulle ta ett smygkort på honom. haha vi skojade ju lite om det men sen fick jag tag i mobilen och skulle lite diskret ta ett kort. Det jag inte visste var att blixten var på.... och den var inte liten. HAHA
läraren - tar du kort på mig?
jag - eeehh va öh nej? .... HEH OJ vad hände?!?! :$
läraren - hehe nee det är lugnt, blev bara lite bländad ;)


Sen börjar Lina skratta så in i helvete och jag kunde inte hålla mig heller efter att chocken hade gått över xD

hahahahahahaha snälla ta mig från denna planet!
Eftersom jag inte har någon bild så förklarar jag lite slarvigt med en bild målad i paint. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar