söndag 29 november 2009

Första advent!

Godmorgon söndag! Inget kul att vakna upp och veta att det är söndag.. Men idag blir det att gå på julskyltning å lite. :) Hoppas bara att vädret blir bra. Nu regnar det inget iaf så hoppas inte det gör det ikväll. Usssh jag hatar regn!!




Vad gjorde alla igår sen? Jag satt hemma och latade mig till typ nio. Satt och väntade på att vi skulle äta prinsesstårtan mamma och pappa hade köpt hem. Men runt halv nio orkade jag inte vänta mer, så då drog jag ut med Lina. Och som vanligt när vi är ute och går möter vi typ hela tranås ungdomar som är ute och far. Så då blev det att vi hängde med dom ett litet tag. Sen gick jag hem vid 12 ungefär kanske. När jag kommer hem får jag besök av Lukas. Så då satt vi typ uppe till 3 och pratade om allt möjligt :) trevligt trevligt! Men nu ska jag gå och göra iordning mig! Pussshej

2 kommentarer: