måndag 30 november 2009

November

Gaash! Kom på att det är 1 december imorgon. Helt sjukt ju!! Tiden bara rinner iväg. Så nu har jag suttit och kollat igenom lite bilder å tänkt lite på vad som har hänt i november.


Under denna månaden har jag kortfattat hunnit:



  • Lärt känna nya söta människor

  • Handlat galet mycket på Ullared xD haha

  • haft extremt roliga kvällar med världens bästa♥

  • Firat Halloween!

  • Förlorat kontakten med en nära

  • Bytt blogg...dock något jag ångrar lite, Fast i längden är det bättre!

  • tagit svinsprutan!

  • Färgat håret x)

  • Saknat någon olagligt mycket

  • Sett första snöflingan

Och massa massa massa mer!! Och nu börjar snart en ny månad som jag är helt säker på kommer bli en riktigt bra månad!Och nu sitter jag å äter lite pepparkaka å kaffe :) .. Neeej skoja bara självklart är det INTE kaffe! haha ussh det är cola ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar