onsdag 25 november 2009

Svarar på era frågor!

Jenna sa...
ja vad kul :D då vill jag fråga om du använder något speciellt scampoo till ditt hår? :) jätte fint är det :D


Svar: Jag brukar använda olika.. Men just nu använder jag gliss asia straight schampoo, eftersom jag har lockigt. Dock så blir det ju inte rakt av det xD


Anonym sa...
Är du fortfarande tillsammans med Jim? :)


Svar: nope!



Anna sa...
vad har du för mobil? :D


Svar: jag har en sony ericsson w58i. Love it! men den börjar gå sönder :<



Linn sa...
Grymt fin blogg har du :D har du gjort den helt själv?


Svar: Tack så mycket :D! om du menar gjort den helt själv med designen, så ja x)



Anonym sa...
hur länge har du bloggat?


Svar: Jag har bloggat i ca ett år. Men har inte varit seriöst bloggande hela vägen. Om man räknar från när jag la till den på bloggtoppen å lite så kanske ett halvår? :)



Tindra sa...
Varför började du blogga?:)jätte fin blogg har du!

Svar: Ingen aning faktiskt. Alla andra gjorde ju det ;) haha nee men det verkade ganska kul :D Tacktack!


Anonym sa...
har du några djur?


Svar: jaa jag har en hund ( tibetansk terrier ) , en katt och en öken råtta ;D
Hund, katt och råtta xD haha lite komiskt.


Hilda sa...
sommar eller vinter?


Svar: Det brukar vara så att när julafton och nyår har varit, längtar jag massa till sommaren! Och i slutet av sommaren brukar man längta till julafton ist :D haha är det inte så för er? ;) Så jag säger båda på det!

Anonym sa...
Hur gammal är du :)?Och vad gör du just nu? :D


Svar: Jag är 16 år. fyller 17 i april ;)
och vad jag gör just nu är att lyssna på musik och svara på era frågor.



Matilda sa...
Har du några serier du följer? väldigt fin blogg

svar: jaa jag följer desperate housewives, Gossip girl och mammas pojkar ;D
Tack så jätte mycket :D


Anonym sa...
varför följer du och din kompis bara efter alla på helgerna? Ni går där längst bak bara ni två som en liten svans! xd NOOBS


Svar: vah?! Frågan är om du vet vad du snackar om? Om du är med dina kompisar en helg och går "längst bak" kallar du det att följa efter dom då?
hahahaha tycker detta är så sjukt knäpp fråga?! Kanske finns någon avundsjuka bakom allt? Know you love me ;)

Anonym sa...
Såg dig häromdagen, Grymt söt :D


Svar: Är detta en fråga? haha inte direkt.
Men vad gullig du är :D tack!



Erika sa...
Vad använder du för plattång? :)och är den bra?


Svar: en obh-nordika! designing good life. haha nee men vet inte riktigt vad den heter mer.. så här kommer en bild! En mycket bra plattång måste jag säga :D


Rosa sa...
Favoritfärg :)?går du på någon sport?


Svar: Kanske syns på min blogg? ^^ Rosa ftw! haha :D
Nee innan tränade jag konståkning och dansade streetdance. men slutade med det detta året. Nu är jag bara tränare inom konståkning. Dock så har jag tagit en liten pause just nu för att det är något fel på mina fötter :S eller fel å fel...men något är det iaf xD


Anonym sa...
Tjänar du pengar på Bloggen ? Kram


Svar: Mjoo en liten slant tjänar jag allt ;) Men lååångt ifrån dom stora siffrorna

Anonym sa...
vad har du för färg på ditt hår?väldigt fint! :D



Svar: Så som jag har färgat det i nu är askblond. Fast det är ju inte riktigt askblont..tycker inte jag iaf xD isf i en lite mörkare variant :) å tack så mycket :D



Ellinore sa...
När grät du senast ?:)och när var du som gladast senast?


Svar: oj det var en bra fråga.. det kanske var för några dagarsen.. Och när jag var som gladast vet jag inte riktigt. Jag är glad väldigt ofta! Speciellt när jag är med mina underbara vänner <3

Anonym sa...
vilka egenskaper hos en kille faller du för? ;)


Svar: jag faller för så himla olika killar så detta blev ganska svårt xD men han måste ju självklart vara snäll och omtänksam. Vill inte säga att jag faller för bad boys men en aning så kanske ;P faast nu hoppas jag ni fattar att jag inte menar dom som bråkar å grejer! xD vet inte hur jag ska förklara men han får inte vara för blyg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar