söndag 13 december 2009

Lucia

Idag är det 13 december. Det betyder att det är tredje advent och Lucia ;)
Nu är det bara en vecka kvar i skolan som känns otroligt skönt!! Men å andra sidan massa massa plugg..*suck*

Så idag kommer min söndag bestå av plugg hela dagen. Fast ni som känner mig väl vet att när jag säger plugg hela dagen så blir det ändå inte det. Borde städa mitt rum också. Var ju klantig igår och tappade ett glas på mitt rum fullt med cola i som gick sönder. Torkade massa, men det är fortfarande lite klibbigt xP.


Visst passar jag som lucia? ;) Kanske ska anmäla mig till det nästa år x) hahaha eller när jag tänker efter såå naaee.. Om man slapp sjunga så kanske ;D haha

4 kommentarer:

  1. Jag skulle röstat på dig som lucia :D Skitsöt!

    SvaraRadera
  2. Jooo men anmäl dig till det! Du passar verkligen som en lucia :D

    Jättesöt blogg :]

    SvaraRadera
  3. Jobbigt med mycket plugg.
    Själv så har man det bara lugnt sista veckan :)

    SvaraRadera
  4. Du skulle passa som lucia tycker jag :)

    SvaraRadera