torsdag 3 december 2009

Stilar!

Jag har fått massa frågor på hur jag tycker en kille ska vara, hur han ska klä sig osv.. Vet inte vrf ni är så intresserade av det? xD Men iaf! Hade inget å göra så jag gick in på en sida jag inte varit inne på på åratal!! Fixade iaf ihop några klädstilar som jag tycker är ganska snygga ;)
Dock inte precis så som jag skulle vilja " ha det ". Men det duger ;) haha en rolig grej bara!
Vad ska man kalla första looken? streetlook kanske? :) ist för skjorta skulle det lika väl kunna vara någon annan hoodtröja lr något!
Och den andra: Kepsen kanske inte passar direkt. Men ja vet inte, den flög på xD haha så bort med den kanske :P Men annars en great stil! Typ chinos och någon tröja :DOch den mer rockiga stilen. Helt okej! ;)

3 kommentarer:

  1. Den i mitten är snyggast x)
    riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  2. åhh alla stilar var sjukt snygga ;D

    SvaraRadera
  3. Oj det var väldigt olika stilar!
    den högst upp var fin!

    SvaraRadera