onsdag 9 december 2009

Ullared


Tjaah! Då var man hemma igen efter en lång resa till Ullared.


Köpte inte sådär jätte mycket. Mest julklappar oså :). Roligast var nog ändå bussresan hem och dit xD Fotokrig med massa kameror så en hel del roliga bilder blev det allt ;) å neej jag tänker inte lägga ut dom här! Hah!

Nu är jag sjukt trött, känns som klockan är typ 11 eller något. Dagen har verkligen varit lång!
Så nu ska jag sätta mig vid tv:n och bara ta det lugnt.




JAA just det! såg ju Morgan inne i butiken med ;) så Lina å jag gick fram och pratade lite med honom. xD han var jätte trevlig och pratade på som bara den.
Sen var det några killar bakom oss som stod och asgarvade åt oss, haha xD dom tyckte synd om morgan som trodde vi drev med honom. Meeen neej dåh ;)

Lina - Är du kändis nu då morgan? :D
Morgan - ..... aa *med en stolt min*
mat pause. sjukt goda pommes var det! :D

1 kommentar: