tisdag 29 juni 2010

1:a Delen

Nu när jag kollade igenom bilderna märkte jag att dom var väääldigt många. Så här kommer första delen av bilderna. Dom andra kommer snart. Här går vi inne i Liseberg och fick syn på någon väldigt lång person ;D Fanns även en rolig person som sprang omkring på en boll. Tror jag har en film på det som jag kan visa sen. haha.


Spökhuset..


Jag vid Balder!
Kanonen! Om ni inte suttit längst fram på den. Gör det! Blir grymt mycket roligare och läskigare ;)Blev en liten runda i en sån här båt.Om ni inte ser det så står det våghalsar över mig och åkmesar över pappa. haha ;DUppsvinget. Jag åkte den en gång och aldrig mer. hahaTräffade även på massa Aneby killar på Liseberg. Här sitter jag i Höjd skräcken med August och Adam. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar