söndag 6 juni 2010



Godmorgon! har varit vaken ett tag nu och bara slappat. Gårdagen var awesome! Dagen började med att jag gick ut på stan för att möta michis. efter en stund kom även maja! Vi var på stan ett tag och kollade på karnevalen. den var helt okej. Sen var vi på stan ett bra tag innan vi bestämde oss för att köpa grillar och lite gott. Så då gick vi ner mot volleyboll planen och väntade på att några fler skulle komma så vi kunde spela. Under kvällen kom det massa folk ner dit som vi grillade och hade det riktigt trevligt med ;). Blev också endel badanden. haha.

När jag väl kommit hem sen hade jag bestämt med en person för att träffas. Men när jag nästan är påväg ut från dörren möter jag en annan krabat som vill komma in. haha så det blev lite ändrade planer. Men annars hade jag det riktigt kul igår!
Bilder har jag inte hunnit lägga in än. Men det kommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar