tisdag 15 juni 2010

Dagens


dagens mående: brabra!
dagens roligaste: barnens alla sjuka kommentarer till allt xD haha
dagens tråkigaste:öhhm...jag vet faktiskt inte! att inte få sova hur länge jag vill kanske? haha.
dagens kläder: kolla inlägget under :)
dagens vill ha: riktigt riktigt varm sommardag.
dagens köp: Inget än. men snart lite candy på ica ;)
dagens ångest: Secret ;)
dagens önskan: att sommaren blir sjuuukt bra och varm!
dagens måste: just nu... gå på toa!! haha
dagens fail: haha finns nog något, men kommer inte på just nu ;D


Ute på dagiset:

Barnet: Amanda får jag gå in?
Jag: alla skulle vara ute nu ett tag :)
barnet: men... jag MÅSTE BAAAJSA!! Amanda jag är jätte bajsenödig verkligen!!!
jag: haha men jaa gå in på toa då.
barnet: tack. *håller för rumpan och springer iväg*

hahahahahahah kunde verkligen inte hålla mig för skratt xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar