onsdag 22 september 2010

Dagens lista


roligaste: Estetisk verksamhet
köp: uhm... inget! :D
planer: duscha och kolla på idol
tråkigaste: plugga plugga plugga
humör: Toppenhumör! ;D
borde: träna ... haha
vill ha: Tror nog jag säger Julafton. Fick en himla längtan till det faktiskt!
fundering: jadu det har blivit mycket funderingar på sista tiden.
beroende: soffan. vägrar att lämna den. Har byggt mitt egna lilla revir runt den med allt jag behöver! hahahaha.
längtan: USA! snälla ge mig den dagen då jag landar i USA nununu!
dagens låt: Shakira featuring Freshlyground – Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA World Cup (TM) Song)


var på flumm humör när jag skrev denna första gången, och då såg den ut som den under här. hahaha. Men jag tog och åt lite mat. Sen blev det lite seriösare ;)

roligaste: joo men det är fint. hur är det själv?
köp: köpte mig en go och glad kexchoklad..eller?
planer: INGET! okej, jag ska inte göra NÅGONTING.. no lifer
tråkigaste: nej men inget var tråkigt...det var bara jäävligt ointressant
humör: sätt dig bekvämt så ska jag berätta min historia. det lär ta tid
borde: få lite GIF.. HAHA skoooojaaaah JUH!
vill ha: GIR... HAHAH. nee nu skoja jag igen.. tokigt
fundering: är jag en människa...eller en alien?
beroende: dansa tills musiken slutar.. helst väldigt fult
längtan: inte så mycket. tar det lugnt. själv?
dagens låt:
Gummybear – Jag Är En Gummibjörn - Swedish Version

1 kommentar: