onsdag 29 september 2010

tankar

Fick en tanke nyss på hur sjukt mycket mitt liv har förändrats på bara något år.
jag menar för bara 2 årsen kände jag INGEN av dom jag umgås och träffar mest idag. Jag vet inte riktigt vad som hände efter nian. jag kände nästan ingen innan. seriöst. Man umgicks med sina närmaste vänner dag ut och dag in hemma hos någon. Inget fel med det. Verkligen inte! Men idag är det på ett helt annat sätt. Ute nästan varje helg. mamma får tjata på mig att komma hem sent på kvällen/natten för att hon vill lägga sig fast inte jag vill. Det var inte äns på tanken innan. Och alla dessa killar....hahahaha, herregud är det rätta ordet. Men dom är ju fina....ibland.
konstigt nog är jag ändå fortfarande samma person som för några årsen. Även att det inte känns som det. Sommaren då man skulle börja gymnasiet sa det BAAM. Det året var nog det jobbigaste jag varit med om. grät mer än aldrig förr men hade även dom bästa stunderna i mitt liv. Just idag mår jag riktigt bra. Älskar mina underbara vänner, min familj, mitt liv. ALLT!♥

I helgen kommer jag vara ute med mina vänner och fira Lisa som precis fyllt 18.
jag kommer krama er alla 1000 gånger om och om igen. För ni är bäst♥.
hoppas ni förstår det. Nästa helg kommer jag få träffa ännu fler bra personer som jag inte kommer att träffa denna helgen.. GOSH! Jag lääängtar. Musiken på högsta volym med er kan ju inte bli bättre. ♥

3 kommentarer:

  1. Jättefin blogg du har!
    Har du haft en bra dag?
    Kram

    SvaraRadera
  2. sv: Skönt att höra! :) Jo med mig är det kanon.. Litet huvudvärk just nu bara som suger k*k men annars är det lugnt haha!
    Kram

    SvaraRadera