måndag 13 september 2010

One Night

Satt nyss på spotify, och av någon anledning kunde jag inte hålla mig borta från min partylista (som för övrigt låter så fult...partylista.. HAHAH). Pirret i magen kom och jäävlar vad jag längtar!

Fredagen mina vänner.
en fredag som inte kommer bli som alla andra.
Då kommer jag bli en hippie.
likaså alla mina fina vänner som jag kommer tillbringa kvällen med.
livet leker...eller?
kanske inte alltid. men just nu är jag så jävla glad.
Pratade även med en person häromdagen som fick mig att le.
av någon konstig anledning får du mig att le så lätt.
Men ibland vågar jag inte ta fram leendet.
för jag vet att det kan försvinna så lätt..
Men just nu skiter jag i vilket och lever för dagen
Men som sagt, fredagen...den kommer bli så jävla bra!!



Can you meet me halfway?..

2 kommentarer:

  1. fint skrivet :) gillar din blogg. Fortsätt med det du gör :D och lägg aldrig ner den. kram

    SvaraRadera