tisdag 5 april 2011

18 18 18 18 18 18

Då var man 18 år! Hur länge har man inte väntat för att bli det egentligen? Tänkte efter igår på vad jag egentligen får göra nu när jag är myndig kom då fram till att:

jag får ta körkort

kommer in på nattklubbar

kan köpa ut (trisslotter). haha!

kan skriva på papper utan målsmans underskrift

får vara ute hur länge jag vill....höhö

Jag får rösta

Får bestämma helt å hållet över mig själv och mitt liv.

å masssssa mer antar jag.

Annars så vaknade jag idag bredvid en fin pojk♥. Skulle egentligen viljat ligga kvar i sängen imorse. det lockade verkligen! men efter mycket om och men så cyklade vi iväg till skolan. Och nu sitter jag här och ska snart ta tag i lite plugg. Thats life!


Vill även passa på och säga tack för alla fina gratulationer jag fick igår :D!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar