lördag 23 april 2011

Glad påsk

Hej på er!

Måste säga att gårdagen blev lite smått galen men väldigt rolig!
Åkte först till ica runt 3 för att köpa lite grillmaterial med Majax2,Lina, Michis och Filippa.
Sen åkte vi hem till Michis och tog det lugnt ute på altanen medans vi väntade på att grillen skulle bli färdig. Sen rullade kvällen på med dans, sång och väldigt mycket skratt.
Tack alla som gjorde den möjlig!

Idag har jag väldigt ont i huvudet men jag överlever.

Ska annars snart bege mig till Oskar som äntligen kommit hem från Cran Canaria!! :D

2 kommentarer:

  1. du är så söt amanda glad påsk

    SvaraRadera
  2. sv; tack desamma, allt bra?:)

    Förresten skulle du kunna hjälpa mig att vinna den här tävlingen
    http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-jenny, jag leder , men inte med så
    många röster längre så det skulle betyda jätte mkt om du la ner 2
    sekunder på mi goch rösta ! självklart får du en länkning som tack !:)

    SvaraRadera