söndag 10 april 2011

Till the world ends

Får börja med att säga att denna helgen kunde inte blivit mycket bättre. även att det var endel tråkiga saker som hände. Men som tur var så löste det sig nog ;) På fredagen åkte jag upp till Oskar där jag sov över tills lördag. Vi gick upp ganska tidigt för att Oskar skulle spela match. När jag kommit hem åkte jag runt 5 till Lina där även Lisa, Filip, Elvira, Filippa och jimm var. Senare kom även Oskar och Albin. Där var vi en stund tills vi bestämde oss för att dra vidare till max där annat folk fanns. Tror det var sen runt 2 någon gång som sen Oskar och jag gick hem. Annars idag har det varit lugnt. min kära pojkvänn åkte nyss hem. alltid lika tråkigt... Så nu måste jag egentligen börja plugga. DAGENS LÅT:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar