lördag 2 januari 2010

Godmorgon

Heeej! Förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen. Men har inte hunnit, och när jag väl har hunnit har jag inte vetat vad jag ska skriva om. hmm...kanske ska sluta blogga?


haha neej ja skoja bara! Jag ska inte sluta ;). Men ni får gärna ge tips på vad ni vill jag ska skriva mer om oså kanske. :)


Eftersom jag inte bloggade så mkt igår så kan jag berätta att vi var i Motala för att fira Daniel. Där stannade vi ganska länge. Själv så fastnade jag nästan direkt vid soffan, för att där fanns det en värmefilt (a) Jätte mysigt :D!!

Gårdagens Outfit! :) Orkade inte klä upp mig direkt. Så det fick bli en kofta och leggins :)

3 kommentarer:

  1. du får inte sluta blogga!!!!

    Du kan göra något videoinlägg? :)

    <3

    SvaraRadera
  2. Läser din blogg varje dag. Tycker den är jätte bra. So keep going :)!

    SvaraRadera
  3. JA AMANDA GO FOR IT
    videoblogga snälla
    skulle dö av skratt
    typ

    SvaraRadera