onsdag 20 januari 2010




Heeejsan på er! Idag var jag i skolan igen. Helt okej. Även fast jag inte är på superduper humör kanske... Men livet går vidare. right? Sista lektionen ( naturkunskap) gjorde vi typ ingenting. Läraren var i ett annat rum så de flesta gjorde något helt annat. Satt även på spotify på datorn och lyssnade på massa bra musik på hög nivå! Det är så skolan ska vara ;)



Men nu ska jag gå och ta en lååååång varm dusch och hoppas på bättre tider. haha men något positivt är att jag inte har något plugg idag :D wooho!

4 kommentarer:

  1. underbar blogg! den är verkligen allround, den innehåller allt tycker jag. när man har tråkigt någon dag sätter man sig vid datorn och läser din blogg, då är inte dagen så tråkig längre, det känns som att solen börjar skina igen även om det är vitt o trist ute. älskar både den och dig!

    SvaraRadera
  2. Hej!!

    Hoppas att du mår bra, det kommer bättre tider kan jag lova. Är det problem med kärleken kommer det att lösa sig, du är verkligen värd den bästa:) för du är verkligen supersöt och jätte trevlig

    SvaraRadera
  3. Så otroligt underbar blogg :D Hoppas du har det bra!

    SvaraRadera
  4. tänk bara framåt och inte tillbaka på allt som har hänt. Framtiden är det viktigaste. det är den du kan ändra på. Det förflutna förblir det förflutna. Keep going! du verkar vara en riktigt fin person :)

    SvaraRadera