måndag 25 januari 2010

låt mig klaga!

not good! Tyskan idag var i stort sätt hemsk. Fick reda på att vi skulle ha prov :S Hade helt och hållet glömt bort det. Men vi gick ner till tyskan ändå och tänkte fråga om det gick bra om vi gjorde det nästa vecka ist. ( Lina hade också glömt bort det) Men tjurtanten gav pappret och sa att det här ska du kunna. Så där satt jag som ett fån och kunde knappt ingenting. Men ajah. Inte nog med det så gav hon oss MASSA läxor och provn?! Jaa för hon har varit borta så mycket så nu måste vi ta igen det som vi missat. ÅHH för det första så är det ju inte vårt fel att hon är borta hela tiden. Så får vi skiten för det? Jag är inte arg, bara jävligt förbannad!


Så nu fick jag ur mig det! Har iaf varit duktig och gjort klart service frågorna som ska vara inne imorgon. Så nu tog jag en pause och satt jag mig vid datorn och gnällde lite :)


Såhär smart såg jag ut förut. Om man ser smart ut kanske man känner sig lite smartare med? haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar