fredag 22 januari 2010

Helg!!

Freeeedag!!

Skolan idag var helt okej. Matte på första. Sen skulle vi haft svenska, men den var inställd! efter det hade vi småföretagande. Fast vi jobbade typ ingenting eftersom det blev värsta demonstration om att vi ska få information om att välja ämnen å sånt till tvåan samma dag som vi väljer. Såå ja vi blev väl inte så glada i klassen över det å la ut våran ilska på Björn å Benny (lärarna). hehe men jaa vi får la hoppas det går bra!

Efter det hade vi iaf lunch, då typ hela klassen gjorde ett långbord och satt å åt tillsammans. Marcus kallade oss kungafamiljen xD haha men det var trevligt! ;)


Annars så sitter jag nu och väntar på att någon av tjejerna ska höra av sig. Vi ska nämligen iväg och bowla idag. Jag har inte bowlat på hundra år känns det som! Men jag tror det kommer bli riktigt kul.


Jag hör av mig när jag är hemma sen igen ;) PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar