tisdag 31 augusti 2010

Naae men vad nu då..

Som toppen över iet så märker jag att mina läsare tar ideer som jag lagt upp på bloggen och gör till sina egna små "uppfinningar" och skriver inlägg som i stort sätt är kopierat från mig.
Jättegulligt att ni måste ta från mig för att ni inte hittar på eget... Ett tips från mig. Sluta upp med det och gör ditt eget. Om du nu måste skriva exakt det jag har skrivit eller göra saker jag har gjort och göra det till dit så kan du ju iallafall skriva till mig eller berätta i inlägget att det kom från mig så är ni supersöta istället för kopierare ;)

bara en tanke.

2 kommentarer:

  1. Hej vännen,
    allt bra med dig idag? :)

    Ledsen för super sent svar, har varit super upptagen på det senaste, förhoppningsvis kommer jag att bli bättre på både bloggandet och svar på kommentarer :)

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Fy vad jobbiga människor kan vara!

    SvaraRadera