lördag 7 augusti 2010

Smyckehängare

Igår på dagen hade jag inte så mycket att göra. Så jag tog och gjorde en egen smyckehängare ;) DE NI! Tänkte faktiskt visa er nu hur jag gjorde :)

Först behövs en skog/buske...eller något sånt. hahaSen gäller det att hitta en bra pinne som man tycker passar till att hänga smycken på. För mig tog det ett tag och busken blev ganska gles efter att jag varit där ;) haha..Sen tar man och skalar hela pinnen och klipper till grenarna lite.Så sen blir det såhär!Efter det tog jag och målade den i vit färg.Och för att den ska kunna stå tog jag cement och la i en pappergrej så att den formar sig rund.Och såhär blev resultatet! :D

4 kommentarer:

  1. Sv:
    Inte en aning, du. Så fint det blev, kreativt =)

    SvaraRadera
  2. wow! sjukt snyggt! :D och jag som är i desperat behov av ett till smyckesträd. Ska nog fixa ett ;)

    SvaraRadera
  3. Verkligen super läckert!!! vill också ha ett likadant. Var får du alla ideer ifrån???

    SvaraRadera
  4. Gud vad fint!! :D:D

    Svar: Tack så mkt :D<3

    SvaraRadera