tisdag 10 augusti 2010

Svar till frågestunden!

Vad var ditt drömyrke som barn?
- då ville jag bli lärare faktiskt... haha men inte längre ;)


Har du några favoritbloggare?
- Neej inte direkt. jag läser dom stora bloggarna. Sen ibland kollar jag runt bland alla möjliga bloggar om jag inte har något att göra :)

Hur lång är du?
var ett tagsen jag mätte mig nu. men sist var jag iallafall 166 cm.


Hur sminkar du dig varje dag?
Jag sminkar mig inte exakt likadant varje dag. Men oftast blir det först en concealer sen puder,rouch, maskara och eyeliner :)

favoritmat?
finns ju massa gott! men hmm.... det blir nog ändå fisk potatis och kallsås. MUMS!


Har du några husdjur?
jadå. 2 katter och en hund!

Är du nöjd med ditt liv?
- jaa absolut. ser ingen mening med att inte gilla det :)

Vad är din högsta dröm?
får jag bara välja en? .. Isånafall vill jag bli miljonär och aldrig behöva bekymra sig över pengar ;)

Har du någon kille?
nope, jag är en av all the single ladies.



vilken parfym använder du?
just nu är det väldigt blandat eftersom den jag använde innan är slut :( buhuhu.
Men för det mesta blir det denna:
vad fick dig att blogga?
satt och funderade på denna ett tag. Men jag är inte helt säker på varför faktiskt.. Tyckte väl att det verkade spännande ;)

vad är ditt favoritprogram?
vampire diaries och desperate housewives


Vem är din förebild?
Helt ärligt har jag nog ingen. Får nog säga mig själv på den ;D

Är du oskuld?
Privat ;)

10 snabba:
cola eller fanta?
helt klart Cola♥!
hemlös och lycklig eller rik och olycklig?
hur kan man vara lycklig om man är hemlös? :o haha denna var svår..men rik och olycklig då kanske.
Gris eller ko?
öhm.. ko!
Guld eller silver?
Silver
Väskor eller skor?
Oj..väskor kanske :D
Ringar eller armband?
ringar är riktigt snyggt! men just nu använder jag nog mest armband.
Sommar eller vinter?
hatar vintern efter den vi hade senast. Ussh och blää! Så sommar!
dessie eller kissie?
... dessie. Kissie är bara överskattad
bajsa på dig på flyget eller tappa rösten i en vecka?
hahahaha. skulle nog ta och tappa rösten i en vecka om jag måste välja.


Skåne eller stockholm?
Skåne, så mysigt!

Vad heter kattungen?
Efter mycket om och men så heter hon nu Doris :D


besöker du min blogg ofta?
Jag besöker typ inga bloggar ofta. Händer att jag kollar förbi några ibland :)


vad spenderar du mest pengar på, kläder eller smink?
Kläder helt klart! köper typ aldrig smink. bara när det behövs.

idrottar du något?
nej inte nu. men har hållt på med dans och konståkning i typ hela mitt liv. Tills förra året då jag slutade av endel anledningar.



hur gammal är du? och är det din naturliga hårfärg? Den är väldigt fin nämligen
17 år. Fyllde den 4 april :).
nej det är inte min naturliga. Har mörkt i vanligafall. Men tack så mycket :D

Favorit klädesplagg?
Just nu är det nog mina jeansshorts!


Ögonfärg?
alla säger olika om min ögonfärg. har en blandning av grön/bruna skulle jag tro.

Några syskon?
Japp! en lillebror som nyss fyllde 14 :)
Ja det var alla det! Kan ha glömt någon.. men då är det bara att fråga igen så svarar jag ;)

3 kommentarer:

  1. sv: tack , följa varandra på bloglovin om du har ? ;)

    SvaraRadera
  2. så himla bra blogg :D

    SvaraRadera
  3. sv: ja min kompis hund är supersöt men jag skulle aldrig kunna ha en själv. Skulle vara för rädd för att kliva på den eftersom de är så små!

    Älskar din header!!

    SvaraRadera