lördag 28 augusti 2010

What a night

Vilken kväll. Den bästa på länge.
Musiken, alla folk man träffa, dansandet jaa allt!!

Vart dock helt galet när bandet Hoffmaestro spelade. Helt plötsligt skulle publiken springa från sida till sida... hur tror ni det sluta? En ramla sen blir det domino av det hela och i mitten ligger jag och mina vänner mosade. haha det var hemskt! trodde nästan jag skulle dö. Men det var massa som försökte dra upp en som tur var. En kille höll på att försöka få upp mig .. ja jag vet inte hur länge men han stod ett tag och kämpade. hahahaha.
Sen träffade vi massa annat trevligt folk som vi stod och pratade med. Åhhh vill bara spola tillbaka tiden och vara med om det igen!

Klantig som jag var så fick jag med mig kameran men märkte att jag hade glömt sätta in minneskortet. blev riktigt arg på mig själv. Men det blev iaf lite mobilbilder. Sen filmade jag massa. Men nu när jag kollade på dom så var ljudet helt cp *suck*.

mer bilder kommer senare skulle jag tro!

2 kommentarer: